Drogeria Hebe - wielkie otwarcie

Od niedawna w moim pięknym mieście gości drogeria Hebe, odkryłam ja przez przypadek choc trąbiono jakiś czas temu,że ma się otworzyć.

Bardzo mnie zaciekawił  efektowny i przestronny wystrój, duża powierzchnia i świetny asortyment
Znalazłam tam kilka marek, które rzadko gościły w drogeriach min Misslyn, Bandi,  PureDerma, Lierac, Kallos, Goldwell, cala kolorowka Revlon, Gosh etc
Najbardziej ucieszyły mnie kosmetyki do włosów: taki wybór Kallos, Joico, Goldwella, L'oreal nie bylo chyba nigdzie.
Dodatkowo można zaopatrzyć sie też w kilka marek  kojarzonych z aptekami: Matis, Lierac, LRP.

Oczywiście jest dużo więcej marek Catrice, Essence, Eveline, Loreal, Maybelline etc. Sa tez suplementy diety, akcesoria, chemia i dzięcięcy kącik.
To tak pokrótce, ogólnie sklep zrobił na mnie mega  pozytywne wrażenie, wystrój elegancki i przestronny, zaopatrzenie na medal, oby tak dalej:)I mają codziennie ciekawe promo.
Rossmann ma niezłą konkurencję!!
Ja pokupowałam małe co nieco: Kallos, którego jestem bardzo ciekawa, i rzeczy z PureDerma - koreąnskiej marki anty-age.
Chusteczki do demakijażu z kolagenem i retinolem mnie zaskoczyły:)))
Ba i założyłam ich kartę:)))











P.S Dziękuje wszystkim za typy aparatów!!!!Rozważam!!!

Przypominam też o trwającym konkursie Ciate do wygrania Cavior!!!!

http://4premiere.blogspot.com/2013/03/co-jest-w-srodku-may-konkurs.html


Komentarze

  1. Mam nadzieję, że i w moim mieście wkrótce powstanie ta drogeria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby w Gdańsku też powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję być w Hebe i chętnie bym tam chodziła częściej. Może zbyt wiele razy proponowano mi pomoc (średnio co 1 minutę), ale przynajmniej gdy odmawiałam panie się wycofywały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi nie proponowaly, w ogóle były soba zabsorbowane i kasą:) Ale to nowo otwarty punkt więc wiadomo:P

      Usuń
  4. Hebe to moja ulubiona drogeria :) Jak tylko jestem w rodzinnym mieście to zawsze wstępuję tam na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z marki Purederm miałam płątki oczyszczające na nos i maskę na całą twarz, zakupione na targach. Wrażenia dobre, fajnie że mają swoje produkty w hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze testy sa na tak, choć mało nasaczone i mogły by byc pakowane parami:)

      Usuń
  6. Kusisz tymi chusteczkami. Napisz o nich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków też się nie może doczekać Hebe...

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niedługo otwarcie i już się doczekać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam takiego Kallosa, to odżywka? ja mam w słoiczku i muszę Wam powiedzieć, że mój zachwyt nad tą okrutnie tanią maską do włosów jest niekończący się! Uwilebiam!!! Z PureDerma mam już kilka sztuk fajnych maseczek, zwłaszcza pod oczy, pokazywałam je kiedyś u siebie, mi bardzo służą:) widzę , że Kallos ma dużo nowości:: muszę zajrzeć do Hebe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jaki wybór:)))Maski dorwalam całkiem przypadkiem i sa całkiem całkiem:)

      Usuń
    2. ja tez pierwszy raz jak byłam to wzięłam na próbę ale następnym razem nabrałam już sporo:)

      Usuń
  10. Muszę wstąpić na Piotrkowską. W sobotę do której maja otwarte? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam wczoraj w Gdyni i tez mi sie spodobalo.. przestronnie, jasno i tak ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro założyłaś kartę to znaczy, że naprawdę dobry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, ja zakladam gdzie popadnie :PAle musze się chwilę zastanowić, czy warto:)Tu chciałam dziewczynom zrobić przyjemnośc:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty