Glamour, Twój Styl i Harper Bazaar - polowanie na zniżki i modowe inspiracje

Robię sobie od wczoraj mały przegląd prasy kobiecej, oprócz "Twojego Stylu", "Glamour" ze zniżkowymi kuponami na nadchodzące weekendy kwietnia polecam Harper Bazaar.
Harper Bazaar wbrew opinii krążącej na fb i forach, moim zdaniem to warta grzechu gazeta, owszem sporo lukratywnych zdjęć ale to przeciez księga mody:)Pamiętacie historię początków HB? Wielu wielkich ludzi publikowało zarówno artykuły jak i  zdjęciowe portfolia - moim zdaniem polskie wydanie jest  mega ciekawe i jak dla mnie inspirujące.
Oprócz tego jesli ktoś jest zafascynowany modą i ludźmi z tej branży to dla niego każdy numer to niezły gadżet:P
Ja znalazłam tam dużo natchnienia i mega ciekawe  artykuły m.in o sezonowej wymianie perfum, wywiad z Anną Hathaway,  ciekawostki o  kobietach dyktatorów -  książka Diane Ducret w trakcie kupowania:P
Polacam tez trendy bazaar - dają inspiracje do tworzenia swojej szafy.Nie wiem czy widziałyście angielskie wydanie -  jest grubsze ale tam to dopiero zdjęcie za zdjęciem:)
Dla zakupoholiczek i Pandoromaniaczek polecam zakupić w/ w tytuły gdyż zarówno w Glamour jak i Twoim Stylu są kupony rabatowe na weekend 6-7.04 i 13.04 kiedy to  Glamour świętuje swoje 10-te urodziny.

P.S. Artykuł nie jest sponsorowany:)





A co Wy ciekawego wyłuszczyłyście z naszej prasy?

Komentarze

  1. Pierwszego nr HB nie kupiłam, zdecydowałam się na 2. Mnie osobiście nie przeszkadza ilość obrazków w gazetach, po to je kupuję, żeby popatrzeć na zdjęcia, zainspirować się nimi bez przydługich komentarz. Jakbym chciała coś poczytać to raczej nie decydowałabym się na żadną gazetę, szczególnie na jakiegoś kobiecego pismaka.
    Wracając do HR to naprawdę ciekawa gazeta. Teksty w moim odczuciu są naprawdę dobre, niezbyt długie i dość rzeczowe. Nie ma zbyt wielkiego przepychu w mikrozjęciach produktów, a kolaże są stworzone w bardzo przemyślany sposób. Wszystko jest spójne i to mi się podoba. Nie interesuję się modą, ale ta gazeta do mnie przemawia i to nie z tego względu na fakt, że jest kultowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i bardzo dobrze,nie musi byc kultowa by sie podobać:) Ale ja cenie ja za walory inspirujące:) Poza tym poruszyłaś fajny aspekt: moim zdaniem magazyn ma być odpoczynkiem a nie przeintelektualizowanym pismem, wtedy kupuje Wyborza badź Charaktery:)

      Usuń
  2. HB przejrzałam z ciekawości w Empiku. Chyba jestem jakaś inna, bo dla mnie nie ma w niej nic ciekawego. Obrazki mogę pooglądać w internecie, nie muszę za to dodatkowo płacić. Kupując jakąś gazetę bardziej liczę na ciekawe artykuły, wywiady... Szukam tkaich gazet, które wzbogacą moje wnętrze i pewnie dlatego raczej nie kupuję babskich pisemek. Chociaż nie, w tym miesiącu po raz pierwszy w życiu kupiłam Twój Styl ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze składam hołd papierowi i słowu pisanemu - mam duży szacunek do tej formy przekazu, to na mnie zawsze działa inaczej. Wg. mnie HB ma ciekawe wywiady i artykuły ale wiadomo , każdy szuka czegos innego i na obrazy i na tekst patrzy inaczej:P
      Twój Styl moim zdaniem jest przeładowany i troche zszedł na psy - ale to moja opinia:)Kiedys namiętnie go prenumerowałam

      Usuń
    2. Nie wyobrażam sobie składać hołd jakiejkolwiek książce czy gazecie.

      Usuń
    3. No Ty nie, ja tak choc nie wiem czy o takim samym hołdzie mówimy:) Po prostu mam sentyment i lubię formę papierową.To duży wkład pracy,wysiłek, kunszt, dobór - poza tym była związana trochę z takim fachem.Ja patrzę na to jak na pracę i inspirację, myślę,że każdy z nas poniekąd z tego czerpie.

      Usuń
  3. moje dwa szpiegi z Polski zakupiły dla mnie zarówno Glamourka jak i Stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. HB czytam od pierwszego numeru, czyli w sumie dwa, czyli w sumie niedużo :D
    Glamour zakupiłam dla kuponów, bo są w dobrym terminie wypłatowym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł z kuponami :) Ostatnio w Party czy Fleshu też były kupony do różnych sklepów :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam już te gazetki, teraz trza czekać na czas realizacji tych kuponów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty