Biżuteryjne rarytasy z Tous i Pandory - kolekcja na wiosnę 2013

Dzisiaj z okazji mojego święta  przygarnęłam  2 rarytaski na które czekałam, obydwa są wspaniałe i będę się rozwodzić nad nimi w samych superlatywach.
Jak się domyślacie to 2 moje miłości biżuteryjne:

- TOUS
- PANDORA

Pierwszy rarytasek to miśkowy srebrny pierścionek o dość grubej podstawie.Jest niczym sygnet i  trochę mi przypomina raperski wynalazek hehe ale mi to nie przeszkadza, dołączy do siostrzanego pierścionka z kolekcji Mesh, który kiedyś pokazywałam na blogu.






Drugi  biżuteryjny gadżet to pierścionek, mój pierwszy, z nowej kolekcji Wiosennej Pandory pod wdzięczną nazwą Kwiat Wiśni, powiem Wam na ucho,że cała kolekcja jest cudna i jest co wybrać:)I dla tych co lubią przepych i dla tych bardziej skromnych.
Mam już katalog więc wertuje karty.
Pierścionek jest srebrny  a kwiatek wypełniony  delikatną różową emalią.






A tu świeże , różowe katalogi z nowościami:)

Komentarze

  1. Misiaczek z Tous jest uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wg mnie infantylny nieco :P
      wolę już wiosenny kwiatek :)

      Usuń
    2. e tam kobiecy:P Troche infantylności nie zaszkodzi:) Ja się tego nie wstydzę

      Usuń
    3. ...pieprzyć infantylność.. to trochę jak sprawa lusterkowa.. że niby każda baba nosi lusterko w torebce.. NIEPRAWDA :) kiedyś ważniejsza (dla mnie) była dyskietka, potem cd-rw, a teraz dysk usb - ważniejszy niż lusterko! ;)

      Usuń
  2. Ten kwiatek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek z Pandory uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatkowy jest bardzo ładny - wiosenny i dziewczęcy :) a jak cenowo się przedstawia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miś totalnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierscionek jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten miś odwrotnie to trochę wygląda tak tors kobiety - gdyby nie oczy, to taka figura a la marlin ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kwiatek cudny, moze sama sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiek słodki! ostatnio mocno mi po głowie chodzą :D
    wszystkiego naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych dobroci od życia i ludzi!:* obydwa są piękne!pandorkowe sama mam i je wielece wywchwalam, a Tousik muszę w końcu jakiś przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione nieco, ale - sto lat! :)
    Ale fajnie popatrzeć na takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty