Prep+Prime BB beauty balm compact MAC - idealna nowość


Kolejne nowości, tym razem z  MAC. To mnie zaintrygowało:P




PREP + PRIME BB BEAUTY BALM COMPACT SPF 30


Co zapewnia producent?

"Zapewnia nie tylko ochronę przed UVA ale i zanieczyszczeniami, wyrównuje kolor skory, ujednolica pięknie cerę,zmniejsza jej niedoskonałości i wzmacnia jej naturalny blask.
Nadaje twarzy nieskazitelny image i nie zapomina o nawilżeniu!!!

Drugi preparat dla tych co lubią krem 3 w 1:

PREP + PRIME BB BEAUTY BALM SPF 35 - to kremowy, ochronny fluid z perłowym pigmentem, który nadaje idealnego wyglądu naszej skórze. Dostępny w 3 odcieniach, półtransparentnych."




Jestem niezmiernie ciekawa, nawet bardzo bo na wiosnę to super rzecz.Wszystko w jednym i wygoda kompaktu, bo kremowego nie chcę:)



Komentarze

  1. wyglada ciekawie, aczkolwiek ich bebik to taki mocny sredniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotychczasowe podkłady mi nie pasowały ale może?:P

      Usuń
    2. Tez mu sie na pewno blizej przyjrze ale nie nastawiam sie nawiele, najwyzej mnie pozytywnie zaskoczy ;)

      Usuń
  2. Przyszła mi ta reklama na skrzynkę ale nie sądzę abym się skusiła. Obrałam inny kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie ten kompakt zaciekawił:P

      Usuń
    2. W takim razie będę wypatrywać recenzji. Zdecydujesz się?:)

      Usuń
    3. musze dotknąć, a aj do Mac mam dalekooo ale może jak teraz będe w Wawie:P

      Usuń
  3. Widziałam go nawet wsadziłam paluchy w niego ale w końcu nie miałam czasu przyjrzeć mu się dłużej i nie wiele pamiętam z naszego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie broń się tak przed oryginalnymi BB, próbowałaś chociaż jakiś koreański BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie:) Patrząc na skład nie mam zamiaru:)

      Usuń
    2. haha no składy zabójcze dosłownie ;-)

      Usuń
  5. Mam na niech ochotę...ale dopiero jak zużyję wszystkie moje podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jesli będzie fajny to nabędę:) Nie jest specjalnie chyba drogi

      Usuń
  6. Kompaktów nie lubię. Tłuste i gęste toto, ble :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to zalezy jakie:) Sa takie co satynowe sie robią na buźce:)Oblukam

      Usuń
  7. mnie na szczęście nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie lubie kompaktow :) wiec portfel bezpieczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty