Orientana maska z jedwabiu i alg - czy warto?

Jakiś miesiąc temu dostałam do "degustacji" maskę jedwabna z marki Orientana.
Bardzo chciałam  wypróbować coś z tej marki ,bo założenia japońskie są bliskie mojemu sercu.
Orientana ma dużo produktów na wskroś lansowanych jako naturalne: bez ftalanów, bez parabenów, bez pochodnych ropy naftowej.

Maska , którą testowałam ma w swoim składzie m.in. algi, kwas hialuronowy i aloes. Nasycona jest peptydowym dobrodziejstwem: tri- i pentapeptydem, kolagenem,  olejkiem z róży damasceńskiej.
Słowem bomba młodzieńcza:)

Sama maska jest pod postacią cienkiej, półprzezroczystej tkaniny, miękkiej i leciusiej niczym luksusowa tkanina.
Zdejmujemy ją z plastikowej, białej  osłonki i nakładamy na twarz, by po chwili dostrzec ,że maska połączyła się idealnie, biomimetycznie ze skórą:)
Voile: 25 minut i widzimy nasza twarz lekko zaróżowioną, elastyczną, tryskającą  blaskiem i  mega odprężeniem.
Producent nie kłamie: efekt natychmiastowy!!! Warto robić takie dobrodziejstwo co tydzień, ba nawet 2 razy w tyg. Cera Wam odpłaci.

Tkanina , która nasączona jest składnikami odżywczymi wykonana jest z... naturalnego jedwabiu. Jestem wielką zwoleniczką jedwabiu w kosmetykach  pielegnacyjnych: ma właściwości wygładzające, nawilża, zatrzymuje wodę w naskórku i  daje to poczucie  luksusu:)
Jedwab to wynalazek chińskich rzemieślników, jego przetwórstwo i właściwości były  pod karą śmierci  trzymane w sekrecie i chronione jak oczko w głowie:) Podobno jedwab odkryła cesarzowa poprzez wrzucenie do wrzątku kokonu jedwabnika, a wszyscy zajmujący się wytwórstwem jedwabiu mieli piękne i gładkie ręce:)
Teraz przemysł pożytkuje to odkrycie na miarę światową.

Podsumowując:

Jako wielki degustator i zwolennik masek w płatkach oceniam ją bardzo wysoko:)Czuję dosłownie jak działa.Lekko mrowi:P
Warto przed nią  pilingować twarz bowiem ta czynność wzmocni  jeszcze bardziej  możliwości absorpcji składników. Orientana ma  z 3 rodzaje tych masek.Są i pod oczy, ja ich jednak nie testowałam.

Koszt tylko 15 zł.









Komentarze

  1. Poproszę zdjęcie w masce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe spodziewałam sie tego:P Wyglądam jak ten młody Bóg hihi. A na powaznie, miałam przygotowaną ale mój syn mówi: mamo chyba nie wstawisz tego na bloga???

      Usuń
    2. podpisuję się pod postulatem :D hyhy

      Usuń
    3. zdjęcie w masce musowo ;D

      Usuń
  2. Jeszcze jej nie miałam , ale brzmi ciekawie i świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi ona nie przypadła do gustu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty