Zwycięzca III tury kalendarza adwentowego - świątecznie z nagrodami:)

Pewnie każda z Was siedzi jeszcze przy Wigilijnym stole i je smakołyki:)
Ja się obiadłam bardzo, zwłaszcza śledzie mi smakują w tym roku , w każdej postaci ryby, mniam.
Ale do sedna sprawy - obiecałam ogłosić Zwycięzcę ostatniej III tury mojego rozdania, a więc....


W wyniku mieszania maszyny losującej the winner is...


                                                                  KARO





Gratuluje i czekam 3 dni  na maila z adresem:)W sumie i tak Święta więc nie ma pośpiechu .

Mam nadzieję,że wiele fajnych prezentów znalazłyście pod choinką:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty