Były sobie lakiery dwa: Pupa and Wibo

Mam ostatnio jakieś natręctwa lakierowe, ciagle mi mało , mało, szukam, węszę,  kupuję:(
Moim ulubieńcem jest Chanel Distraction, który Wam  tutaj opisywałam ale nęca mnie i kręca i inne.
I tak w ręce wpadł mi nowy odcień lakieru marki Pupa  Lasting Color w małej, poręcznej buteleczce w odcieniu fioletowo-fuksjowym, oraz Wonder Nail Color power marki Wibo.
Słowem co 2 dni zmieniam lakier, bo totalnie sie nakręcilam:)
Wibo miał być niejako pogłębionym sobowtórem Distraction Chanel - ale ja chyba cierpię na daltonizm bo nim nie jest:)
Ale co tam - pogłębia kolor? Pogłębia!!
oczywiście skórki pomalowane:)


Obydwa lakiery kryja juz przy pierwszej warstwie co widać na zdjęciach, zasychaja dość szybko, trwałości nie udało mi sie sprawdzić.
Wkrótce pokaże Wam cudowności z lakierów YSL, bajeczne:) Ale trzymam sie na razie od nich z dalekaaaaa.
Mam Wam też do pokazania  i zaanonsowania moje dalsze kosmetyczne nabytki z wojaży.
Mały wgląd sneak peek:

Komentarze

  1. co to ten BOOM????aaa i masz pedzle RT o ja też chcę ;]]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lip Boom nowosc z MUA, błyszczyk i pomadka w jednej oprawie:0 Opisze wkrotce.
      RT takkkkk

      Usuń
    2. o to czekam na bliższe zapoznanie sie z tym błyszczykopomadkiem :D

      Usuń
  2. Oooooo, dopadłaś RT :)ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą? Ja mam Starter Set oraz pędzel do różu i do pudru. Bardzo je lubię chociaż ten do różu rozczarował mnie trochę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzymaj mnie i siebie z daleka od lakierów YSL bo ja ostatnio tez jakąś fazę na lakiery mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna lakieroholiczka heh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor lakieru z PUPA jest śliczny, elegancki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kolor na paznokciach często zmieniam każdego dnia;) to uzależnia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy lakier cudowny! jak ja kocham takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty