TAG: Motyle 2011 czyli kosmetyki godne uwagi w nowym Tagu

Zostałam otagowana przez monica , bardzo dziekuje kochana:)
Zasady:
1. Wstaw obrazek.
2. Napisz, od kogo otrzymałaś/łeś zaproszenie do zabawy.
3. Wyznacz po jednym produkcie (poza punktem 10.) w każdej kategorii.
4. Nominuj maksymalnie 5 osób.
1.Odkrycie roku -  na pewno było to odkrycie marki Benefit , która dotad omijałam z daleka no i marki Armani:) Ja zagorzała w bojach kosmetycznych różnych marek nagle ujrzałam w ciemności inne:D

2. Zatrzepocz piórkami - jakaą maskarę typuję?
Nie nie nie będzie już Benefit There're  real, bedzie coś wg. mnie lepszego , tradycyjnego tj. Eyes to kill Armaniego. Maskara, która umie wszystko, ma tradycyjną szczotkę, gęstą i solidną, daje to czego oczekują kobiety od zawsze: firanke rzęs:)

3. Zabaw sie kolorami czyli kosmetyk do powiek : co mnie urzekło? Nowy żelowy cień Estee Lauder , ma 6 odcieni najpiekniejszy wg. mnie to szmaragd , fiolet (sic!) i beżowo-różowy:)
Cudowna konsystencja, jedwab i elegancki blask, wkrótce go opisze bo jeden juz czeka w mojej kolekcji:)

Pure Color
4.Na tapecie - jak zawsze będę piewcą peanów na cześć YSL Teint Resist - genialny, wszechstronny, cudownie satynowy, trwały, nawet BB już go jakos polubiło, tylko YSL niekoniecznie polubił BB.
Recenzja obiecana będzie będzie:)
No i cudny bronzer Armani:)Nie przemalujesz sie nim a kolor na twarzy niczym promyki lata.


 5.Patrz mi na usta -  nominowałam juz w kosmetykach 2011 czyli trwałe pomadki Dior'a z pyłkiem złotym z kolekcji Les rouges Dior, genialne wszystkie zarazem zwłaszcza 961 .Lekkie jak piórko, komfortowe, cudownie rożswietlają usta, kusząc innych, kolory nie przesadzone.




6.Pokaż swoja twarz - będę monotematyczna i zgodna z dziewczynami : maski algowe, niezaleznie od firmy, Ja kocham Starej Mydlarnii i Thalgo. Uwielbiam jeszcze nasączone kwasem hialuronowym w płacie , z otworkami na oczy, nos, usta. Sprzedaja w każdej drogerii, umknęła mi jednak nazwa tej która stale kupuje.L'Biotica chyba ak tak ta kolagenowa, akle mam i innej marki z kwasem hialuronowym Planters o której napisze:)



7. Chodz pomaluj mój świat czyli lakiery -  oj cała masa lakierów, ja bez nich nie umiem żyć!!! Przede wszystkim OPI z kolekcji Touring America  i brokatowe wersje z serii Muppets.




8. Kwiaty we włosach - czyli  kosmetyk do włosów: nie L'Occitane do włosów farbowanych czyli szampon i maska , włosy jak u dziecka:miękkie, pieknie pachna naturą:)Ładnie sie ukladją i sa puszyste.




9.Cos do ciała - do ciała odkryłam na nowo oliwki, uwilebiam je w okresie jesienno-zimowym i tak nominuje Alterry oliwki, są 3 wszytskie sa the best!!!Nie miałam tylko cytrynowego.Pisałam o Alterze cały post na starym blogu.



10. Cos dla ducha niekosmetyczna kategoria :  ksiązki i biblie makijazowe, które w wolnej chwili mam nadzieję solidnie przejrze:) Czyli Bobbi Brown i  "Stylowy makijaż oczu " Taylor Babaian.
Ach bym zapomniała oczywiście kominki i olejki zapachowe do mieszkanka:) I wtedy juz pełen relaksssss


Stylowy makijaż oczu - Taylor Chang Babaian


Kogo nominuje?:)

1. http://niecierpek.blogspot.com/
2. http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/
3. http://wyznaniakosmetykoholiczki.blogspot.com/
4. http://smokyeveningeyes.blogspot.com
5. http://candykillerr.blogspot.com/

I wszystkich co chca sie przyłaczyć do zabawy!!!

Komentarze

  1. Dziękuje za otagowanie :) muszę się za nie wziąć bo mam juz jeden zaległy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie estee lauder są genialne, ja mam dwa jasny róż i ten fiolet :D u mnie sprawdza się świetnie. Ich konsystencja jest świetna :)
    Pokazałaś duuużo produktów, które mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu Eyes To Kill.. coraz bardziej mi się go chce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyznać, że żadnego z tych kosmetyków nie używałam hehe, ale kuszą mnnie wszystkie!
    Natomiast książka jest na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty