Moje demoniczne paznokcie na Święta:)

Wybierałam spośród czerwonych, złotych, szarych i czarnych kolorów, ekscentrycznie wybrałam brązowo-czarne ze złotymi refleksami.
Lakier uzyty to lakier Lancome vernis ze starszej kolekcji  tej marki, uleciało mi z której, ale tegorocznej, która mnie zachwyciła:)
W buteleczce lakier wyglądał niczym szlachetny kamień: brązowo-czarny niczym onyks, nasycony lekkimi iskierkami złota.
Na paznokciach niestety tego efektu niet, jest tylko onyksowy blask.
Ale i tak do mojej grafitowo-taftowej kreacji ( hehe) pasował jak ulał!!!
A więc demoniczne pazury na ten świąteczny czas choć już tesknię za jakims Opi :D






W sumie korciły mnie jeszcze 2 lakiery YSL, które nakładamy ala francuski manicure, kolor podstawowy to fiolet a na to złote końcówki.

niestety jakosc zdjecia YSL jest fatalna :(

Komentarze

  1. Piękny kolor i piekne pazurki, a te 2 lakiery lancome (ten czarny z drobinkami to właśnie ten??) piekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ten czarny z drobinkami jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. @MakeUpHolics dziekuje:) to wlasnie ten Lancome ale na zdjeciu wyszedl bardziej czarny a on jest brązowo-czarny.
    @Lady_flower123 no jets jest tylko drobinek nie widac bo to nie brokat

    OdpowiedzUsuń
  4. No mi też się podoba ten czarny z drobinkami:))*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny.. a zdjątko na tej pomaranczce skojarzyło mi się jakoś z Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i świetne :) demoniczna dusza z Ciebie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fiolet + złote końcówki- już sobie wyobraziłam to połączenie :) Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty