Blog Roku 2011 - zagłosujecie?

Lubię takie wyzwania, co prawda mój blog dopiero raczkuje, nie jest perfekcyjny czy mega rozbudowany, ale bedę sie oczywiście starac sie by był ciekawy, inspirujący i nie nudny, o tym co kochamy najbardziej czyli KOSMETYKACH:)

Podziwiam Wasz wkład w tworzenie blogów: mam swoje ulubione stronki, które dodają mi siły i pomysłów by dodawać iskry i w moim blogu, cieszę się z każdej nowej osoby, która dochodzi do obserwowanych, i z każdego komentarza, i dtalego rzuciłam sobie wyzwanie by zgósić sie do konkursu  BLOG ROKU 2011 ogłoszonego przez Onet.
Szkoda,że nie mogę podciagnąć moich wpisów z poprzedniego bloga na Onecie, jednak  wydaje mi się,że żaden transfer nie wchodzi w grę i utracone artykuły zostana juz tam na Amen.

Patetycznie zabrzmiało:) Kochane jeśli macie ochotę to zagłosujcie na mój blog, klikając na ikonkę na pasku bocznym bloga a tam już Was przekieruje dalej..
http://www.blogroku.pl/kategorie/4premiere-kosmetyczna-podroz-w-kobiecych-trendach,gwk9m,blog.html



Jednocześnie sama Was zachęcam do zgłoszenia się, bo wartoooo:)

Wielkie buziaki dl Was od rana!!!

Komentarze

Popularne posty