Eternal gold rejuvenating golden body balm Organique

Dostałam ten krem w prezencie, bardzo lubie preparaty ze złotem, nie dość ,że pięknie  rozświetlaja skórę , to jeszcze regenerują, zreszta na preparaty z kolidalnym złotem zawsze byl wielki boom.
Organique to marka na wskroś polska, no i taka bio.
Od jakiegos czasu testowałam sobie ich produkty, zwłaszcza do twarzy: maski algowe i glinki do ciała.
Teraz przyszedł czas na krem do ciała, bo tego nigdy nie za duzo, a koleżana sprawiła mi nielada niespodziankę:D
Obawiam sie tylko zapachu dla mnie troche chyba za  słodki, ale poczekamy na efekty testów.
ma bardzo dobre składniki: czynny wyciag z szałwii muszkatołowej zwanej Xeradinem, roślina ta ma wielkie mozliwości przetrwania anwet w niesprzyjających warunkach.
Tworzy tzw. płaszcz wodny, który zatrzymuje na długo wodę.Cząsteczki Xeradinu sa jeszcze mniejsze niz kwasu hialuronowego co pozwala głebiej wnikac w skórę i na dłużej nawilżać.
No i  nanoczasteczki złota, działajace stymulująco na skórę , zwłaszcza na włókna kolagenowe.
Ale recenzja wkrótce:)
Zobaczymy jak dopieści moja skórę.

Komentarze

  1. Cała ta seria strasznie mnie kusi. Może znajdzie się pod choinką? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Atqa Beauty oj fajnie by bylo:D choc ja bym chyba chciala tonik z tego i cos z meteorytow Guerlain na prezent pod choinką hehe..potestuje balsam i opowiem jakie na mnie zrobił wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty