MAC Antonio Lopez collection Fall 2013 - bajeczny swiat ilustracji!!


"Wibrująca energia legendarnego ilustratora mody, jego bezczelna radość życia i umiłowanie kolorów zainspirowały do stworzenia  kolekcji, w której znalazły się  palety odcieni do powiek, ust i twarzy… Każda z nich odzwierciedla jedną z muz Antonio “Antonio’s Girls ”, a w każdym opakowaniu znajduje się rysunek artysty co sprawia, że produkt nie jest już tylko produktem, ale unikatowym dziełem sztuki."



Osobiście nie mogę się doczekać i chetnie pobuszuję wśród  paletek do oczu, ust, twarzy czy tez dodatkowych gadżetów z pięknymi, przyciagającym wzrok ilustracjami rodem z lat 80-tych.
Gratka dla kolekcjonerów Macowych:)

A oto Antonio's girls -  którą muzom pragniesz byc?








Komentarze

  1. Łeeeee, myślałam że już coś ustrzeliłaś :P Siedzę jak na szpilkach w oczekiwaniu, by kupić palety :D
    Zdjęcia reklamowe mi się już przejadły, słowo daję... Za to zerknij sobie na blog Karen -http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/mac-antonio-lopez/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam:) Ja czekam by oblukać:P Choć sporo czasu jeszcze bo chyba wejdzie od polowy wresnia?

      Usuń
    2. niecierpliwie czekamy, przestepując z nózki na nózkę:)

      Usuń
    3. To jest najbardziej wyczekiwana kolekcja przeze mnie. Ostatnio taką fazę miałam jak czekałam na kolorowe Zoom Lash z Flighty Collection :D

      Usuń
  2. pięknie wyglądają te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem MAC-ową dziewicą:) Kosmetyki znam tylko z blogów i w sumie miałabym na coś ochotę ale pewnie jak mi się juz trafi okazja być w ich salonie, to zgłupieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak mam za kazdym razem, głupieje na widok tych frykasów:)

      Usuń
  4. Super się prezentują:) Ciekawe jak na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te paletki:), chyba do Wawy trza się będzie wyrwać na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty