Nowa współpraca z portalem Uroda i Zdrowie:)

Dzisiejszy dzień był bardzo owocny, udało mi sie nawiązac współprace z portalem "Uroda i zdrowie".
Zreszta niektóre z Was już tez nim współpracują, więć tym bardziej ciesze  się ,że zaliczam się do tego grona:)
Dostałam kilka nowych dla mnie produktów do testowania i właśnie zaczynam testowania:)
O swoich z nimi perypetiach , zaletach i wadach wkrótce napiszę.
Jako pierwszy na tapetę idzie zestaw Colgate, choroby dziąseł to bardzo ważny, ignorowany aspekt.
Ja mam problem z dziąsłami, ich nadwrażliwością, od dawna, więc tym bardziej się ucieszyłam,że wśród kosmetyków do testowania znalazł  się taki super pakiet. Bo człowiek zapomina o prozaicznych rzeczach, a pakiet prezentuje się nader fajnie.
Pakiet, który zawiera:

- szczotka Colgate Total Zdrowe Dziąsła ze specjalnymi włóknami:)
- pasta Colgate Total Zdrowe Dziąsła zapobiegająca z płytką nazebna, zapobiega i zmniejsza  krwawienie dziąseł i minimalizuje  obrzęki
- płyn do płukania jamy ustnej Colgate Total Zdrowe Dziąsła, podtrzymujący efekty  i niwelujący stany zapalne.

Zaczynamy - testujemy-recenzujemy:) Ząbki będą błyszczeć!!!
Przy okazji dziękuję Pani Małgosi za początek,  mam nadzieję, owocnej współpracy.




Komentarze

  1. wow fajnie, ja też współpracuję, ale jeszcze nic nie otrzymałam do testów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw :) miłego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nawiązałam współpracę (a raczej portal ze mną) ale nie otrzymałam nic do zrecenzowania.

    udanych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki! ja czekam na paczuszkę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na rezultaty ;) chociaż ja mam swoich ulubieńców, a na mechaniczną szczoteczkę z elektrycznej już nigdy się nie przeniosę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dziekuję:) Do mnie tez sie odezwali i była cisza, trzeba się przypomnieć.
    Zaglądac na ich stronkę i do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw, przydałby mi się bo mam problem z dziąsłami :(
    ja dzięki portalowi też czekam na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wspolpracy czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. @merczens powiem Ci żem ja naprawdę happy z tego zestawu:D ktoś pomyslał o pięknie wewn.obaczymy co Ty dostaniesz:)
    @Monica dzięki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :)
    Też tam jestem "zapisana" :D ale jakoś cisza :P

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Marti Dzięki kochana:)
    @Mallene Przypominać się i napewno współpraca pójdzie do przodu!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty