sobota, 6 kwietnia 2013

MUA Undress your skin shimmering powder - rozświetlający puder z angielskiej szafy

Dzisiaj cd mojej prezentacji zakupowe z UK
Czas na jeden  bardzo mnie intrygujący gadżet z MUA czyli Makeup Academy znanej tudzież z SuperDrugowej ferajny.
Pisałam Wam jakiś czas temu o cieniach tej marki, są bardzo dobrej jakości, pomadki  już mniej:/
Nie mogłam jednak się oprzeć i nie kupić nowego pudru a w zasadzie rozświetlacza  o wdzęcznej nazwie : Undress your skin :P
Rozbieżmy go więc na czynniki pierwsze:

- analizując sensownie  skład   nic tutaj nowego nie mamy Mica, Dimethicone, Talk, Nylon, Magnesium, Aluminium Silicate, Methyloparaben, Titanum dioxide. Prosty, typowy i jak dla mnie nader ciekawy.Owszem ma związki aluminium jak większośc niestety kosmetyków. Reszta mnie nie wzrusza.


- puder jest całkiem miałki, troche suchawy mimo użytych  polimerów ( Nylon, Dimethicone) , mimo to dość gladko rozklada się na skórze, mam nawet wrażenie,że lepiej na niej wygląda niż się rozkłada, bo jakby przeistacza się w taki delikatny woal.

- nadaje cudny,  lekko beżowo-różany refleks - super na  policzki czy też jako cień i rozświetlacz pod oczy.
- puderniczka jest prosta ale taka minimalistyczna - co wcale mi nie przeszkadzało go nie zauważyć.Nie ma niestety lusterka ani pędzelka.

Gabarytowo to  75 gram za cenę 5 funtów bodaj, zgubiłam paragon niestety .

Mam słabośc do firmy MUA - ma parę frykasów i zawsze bacznie przyglądam się szafie kosmetycznej  tej marki.Marka lubi być na czasie i często powiela kosmetyki markowych firm:)

A więc macie coś taniej ale na topie:) Np Ciate  ale o welurowych kosmykach do zdobienia paznokci innym razem.Musze Wam jeszcze zaprezentowac rarytaski od Dolce Gabbany.

A jak Wasze zakupy w szalony weekend zniżek??:)














14 komentarzy:

  1. prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ochotę na ten rozświetlacz ale dałam spokój, mam 3 inne, które rzadko używam, ale wzór kusił ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel a ja nie mogłam nie wziąć:P Nie żałuję

      Usuń
  3. Widać tą różową poświatę :)ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać i to bardzo. trzeba uśmiechnąć się do Pauli następnym razem jak będzie wyjeżdżać do UK :)

      Usuń
  4. tłoczenie jak na Chiffon od Mary Kay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oni często sie na czymś wzorują:P

      Usuń
    2. własnie to samo chciałam napisać :)

      Usuń
  5. Nie znam niczego co pokazujesz:( rozświetlacz używałabym jako cień bo jakoś nie po drodze mi z rozświetlaczami na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad nim:P Ale mam jeden rozświetlacz i mi starczy, a ja nie używam ich za wiele..

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the post! Good to go is my favorite!!!! It is the most amazing
    Every outfit is so beautiful and stylish!
    come and see my blog if you have time
    Check my latest post!
    Tr3nDyGiRL FASHION BLOG
    http://tr3ndygirl.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast