czwartek, 7 czerwca 2012

A może tak bloggerskie spotkanko?

Teraz takie zloty czarownic na czasie:)  Marti i ja mamy chytry plan:D
Więc może ktoś chętny?


Miejsce i czas:

15 czerwca od godziny 10.00:)

Warszawa, najlepiej Złote Tarasy - szał ciał  dla zakupoholiczek, no i blisko do Dworca - to dla tych niezmotoryzowanych, choć dostać się gdzieś przez warszawskie ulice w sensownym czasie to czyn godny uznania:)
W okolicy nawet fajne miejsca, no i jest co obgadać:D


Co Wy na to?



76 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. czyli jesteś na liście?:)

      Usuń
    2. jasne! na szybką kawkę :) byleby nie po południu...

      Usuń
    3. no przed południem bo akurat dojedziemy i ja tez będe sie zrywac koło 15.00.

      Usuń
    4. :) może udostępnić info na FB??

      Usuń
    5. a ja kawy nie pijam :P

      Usuń
    6. Marti to robi:)Ale jak chcesz to dawaj:D
      Może jacyś sponsorzy się odezwą :)

      Usuń
    7. Marti my to co zawsze hehe:D

      Usuń
    8. to ja się nie wtrącam hehe, ale być będę tylko dajcie znać kiedy, o której i gdzie :)

      Usuń
    9. sauria80, udostępnij też :) masz więcej czytelników, więc informacja dotrze do szerszego grona :)

      Usuń
    10. Wtrącaj wtrącaj:)
      No wstępnie tak jak wyżej, ale jeszcze dokładnie potwierdzimy,żeby wypośrodkowac.
      Sauria a Ty na ktorą bys była?

      Usuń
    11. a % pijecie?? ;D tylko przed południem to tak nie wypada ;)

      Usuń
    12. haha ale my piccollo:)Ja kawke chętnie:) Choc powinnam sie chyba odzwyczajać.

      Usuń
    13. Krzykla słyszałam zamówienia na piccollo przyjmuje ;)

      Usuń
    14. ja się dostosuję do Was, w końcu specjalnie przyjeżdżacie :)

      Usuń
    15. a no tak haha, musimy ja uprzedzic:D

      Usuń
    16. ja mogę pifko strzelić z tej okazji :D każda pora jest dobra :D

      Usuń
    17. super Sauria:*
      Marti no ba piwko na Euro:D

      Usuń
    18. udostępniłam na FB :) pifffko :P

      Usuń
    19. ale ostrzegam, że ja niepijąca, więc mam słabą głowę i szybko się upijam :D hyhy

      Usuń
    20. hyhy no jak ja:D
      Sauria to my ja musimy w ryzach trzymać :)

      Usuń
    21. mi też do szczęścia dużo nie trzeba ;)
      będziemy najwyżej wracać szlaczkiem, w centrum i tak inaczej się nie da :O

      Usuń
    22. Bedziemy wraca szlaczkiem i nucić spoko spoko Euro koko hehe

      Usuń
    23. tylko nie to! bo się porzygam ;)

      Usuń
    24. no to teraz dałaś do pieca :P

      Usuń
    25. oranżada z Komunii mi śmignie jak nic :P

      Usuń
    26. nie gadaj, że też się po*** po komunijnej sodówce? mi się zebrało na wymioty na cmentarzu hehe, mam na vhsie gdyby ktoś chciał zobaczyć ;)

      Usuń
    27. chyba nie aż tak :P wtedy miałam mocniejszą głowę do picia :P haha

      Usuń
    28. Marti po oranżadzie?:)hehe
      Sauria ja poprosze ten dokument do obejrzenia hehe

      Usuń
    29. kurna, laski, to może next time, zrobimy jakąś domówkę, jak sobie popiłam to zawsze to puszczałam ;)

      Usuń
    30. yoooooo, tylko od razu z noclegiem:D

      Usuń
    31. ahahahaha :) a z kim? :P

      Usuń
    32. no z noclegiem, się pomyśli :)
      z kim? wolę nie pamiętać :P

      Usuń
    33. Piccolo będzie, chocbyśmy miały na ławce przed ZT wypic !

      Usuń
    34. sauria, ja zawsze pamiętałam z kim się puszczałam :P ahahaha

      ja proponuje zamiast Piccolo, Sowjetskoje Igristoje :D

      Usuń
    35. hiehie no ładnie:)
      Takie przyjezdne żule bedziemy?:D

      Usuń
    36. tam miejscówki już zajęte ;) chyba, że do żuli dołączymy :O
      ja się nie puszczam, ja się trzymam, jakoś jeszcze buhaha
      a może królewskie? warszawski browar, niepasteryzowane

      Usuń
    37. cosik sie wymysli no nie?

      Usuń
    38. Mogę się wtrącić i też wpaść na spotkanie? :)
      Zgadzam się na wszystko :P

      Usuń
    39. jasne:) Teraz dopiero zauwazyłam wpis:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aga miała byc Łodz u nas:) Ale nie wiem czy ktos by przyjechał?
      A Ty nie możesz ze mną do Wawy?

      Usuń
    2. Premierko, przepraszam ze dopiero teraz odpisuję. Miałam ciężkie dni. Niestety nie dam rady pojechać, mam klientki. Udanego spotkania kochane!

      Usuń
    3. szkoda:( Trzymaj sie kochana!!!
      Ja tez nie wiem czy będę:(

      Usuń
  3. była bym zainteresowana, ale niestety do Warszawy mam ponad 300 km :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się piszę, bo akurat jestem wtedy w wawie - tylko na 10 za chińskiego boga nie dotrę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na którą?No my tak wstępnie na 10.00 bo tez dojeżdzamy spoza Wawy.Hehe moze sie zrobic 11.00
      A jedziesz skąd?

      Usuń
    2. z Wrocławia i to z Małą, więc nie jestem w stanie przewidzieć o której dotrę. mam telefon do Krzykli, więc jeśli jakimś cudem dotelepię się w jakichś godzinach w tej okolicy, pozwolę sobie dać znać ;)

      Usuń
    3. Mała to córa hehe czy jakiś tajemniczy?:)
      No ale na południe pewnie dotrzesz, z Wrocka masz dalekoo fakt

      Usuń
    4. córa ;) odległość to pół biedy - gorzej, że droga parszywa ;/

      Usuń
    5. no tak, pociesz się,że ode mnie droga nie lepsza hehe, tylko ciut krótsza:D

      Usuń
  5. Gdybym byla blizej was to by napewno wpadla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, chętnie bym wpadłam bo mam blisko do ZT, ale 15 wypada w piątek!!! A może sobota????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sobote ja nie moge bo pracuje:(

      Usuń
    2. Szkoda, w takim razie pisze się na kolejny termin!! Mam nadzieje, ze taki będzie ;) Chętnie Was poznam!!!

      Usuń
    3. ok:) Trzymam za słowo:)

      Usuń
  7. Ja bym przyjechała jakimś cudem, ale żeby tylko na kawkę? No way. :D Z noclegiem to jeszcze jeszcze by mogło być, ale tak na chwilkę, e-e. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a co to kawa:) Bedzie Twoje ulubione piccollo:D

      Usuń
  8. kurde te ponad 300 kilosów na razie robi na mnie wrażenie ale kiedys na pewno ;] poza tym akurat 15 mam nocke w pracy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooch, gdybym tylko była w PL :( nie da sie jakoś w lipcu też zrobić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zbierzcie w tych ZT a później w IC do Krk wsiądźcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy dalabym rade:D Uwielbiam nasza kolej ale połaczenia miedzymiastowe daja duzo do życzenia hehe

      Usuń
  11. Kurcze i kolejne spotkanie mnie ominie!:( akurat 15 mam egzamin ustny B2:[ Wrr mam nadzieję, że następnym razem się uda i poznam wszystkie super dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast