Przypominajka o moim rozdaniu - jeszcze tylko 2 dni!!

Kochane, jeszcze tylko 2 dni do finału rozdania u mnie:)
Nagrody sa warte grzechu więc, kto jeszcze sie nie zgłosił to zapraszam:)
Przypomnę nagrody:

Nagroda:

- granatowy, pięknie nasycony eye-liner Guerlain
- pogrubiająco-wydłużająca maskara  włoskiej firmy Nouba MascarOne triplo volume, czarna
- błyszczyk niemieckiej marki BeYu no. 60
- zestaw zawierajacy: pędzel do podkładu plus  Airbrush concealer no. 4  neutral fair firmy Clinique

Zasady:

- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga 1 los
- dodanie mojego blogu do rollbloga 1 los
- notka o moim rozdaniu na Twoim blogu wraz ze zdjęciem do rozdania 2 losy
- osobna wzmianka na pasku Twojego bloga o moim rozdaniu 2 losy

Suma maksymalnie mozliwych do zdobycia losów to 6 :)
Rozdanie trwa do 14 grudnia do godziny 20.00.
Informacje o wygranej podam nazajutrz tj. 15 grudnia popołudniu.
W komentarzu napisz pod jakim nickiem mnie obserwujesz, Twoj mail, opcjonalnie link do notki o rozdaniu u mnie bądź jednocześnie wzmiankę,że widnieje na rollblogu i bocznym pasku.


A więc do dzieła, kto ma ochotę, marzy o fantastycznm linerze Guerlain, tuszu Nouba, Clinique'owym korektorze i ślicznym błyszczyku BeYu, niech  zgłasza sie pod podanym linkiem:
http://4premiere.blogspot.com/2011/12/swiateczne-rozdanie-zapraszam.html

Komentarze

  1. Już się nie mogę doczekać.;))

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie moge sie doczekac, pewnie i tak nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny jeszcze tylko 2 dni:) Któras z Was bedzie ta szczesciara:)Kto zapomnial sie zgłosic ma jeszcze szanse:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty