Prezenty, prezenty..

Nadszedł już gorący czas jeśli chodzi o wybór prezentów, juz tylko kilka dni dzieli nas do  Wigilii i tej magii, która wtedy daje tyle rodzinnej radości:D
Wiele z Was juz zakupiło prezenty ale wiele jeszcze szuka inspiracji, przemierza sklepy by coś wybrać:)
Ja niestety  w  tym roku należę do tych drugich...ale myslę,że dam radę:)
Powiedzcie mi kochane co najbardziej lubicie dostawac? Z jakich prezentów cieszycie sie najbardziej?
- kosmetyków?
- ubran?
- bielizny?
- czegos praktycznego np do mieszkania?
- torebek?
- a może biżuterii?

Jestem ciekawa co kobiety mimo wszystko lubią najbardziej dostawac:) I czy zadarzyło Wam sie dostac niezbyt fajny prezent  i udawałyście ,że sie cieszycie?

Ja osobiście uwielbiam dostawać kosmetyki, bielizne i buty:) Torebką tez nie pogardzę, a ubrania wolę sama kupować:)
Generalnie wszystko cieszy co od serca:)Nawet malenki drobiazg od moich pociech, które naprawdę nie są wyszukane hehe ale własnoręcznie zrobione i takie słodkie:D






Komentarze

  1. Ja bardzo lubię dostawać kosmetyki i torebki.;DD
    A raz zdarzyło się, że czekałam na prezent i dostałam mój ukochany zegarek. Na drugi dzień się popsuł. :/ hehe Nie mam szczęścia do zegarków.;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie niczym bym nie pogardziła, ale w tym roku dostanę trochę kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię kosmetyki i książki :) nie lubie praktycznych prezentów, np. tosterów, żelazek i pościeli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię niespodzianki. Cieszę się z każdego upominku. Jeszcze bardziej mnie cieszy gdy ktoś zrobił coś dla mnie sam. Bo to nie polega by kupić coś, wydać wiele pieniędzy. Chodzi o gest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako, że uwielbiam kosmetyki i Pandorę, to najbardziej uszczęśliwił by mnie taki właśnie prezent :) tylko tu czasem pojawia się problem z nietrafieniem, ale można wspomnieć co by się konkretnie chciało i już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dostawać kosmetyki, książki, biżuterię i jakieś bzdury do domu, np. świeczki, olejki. Ogółem lubię jak prezent ma kilka elementów, nawet mniejszych, ale wtedy większa frajda. Sama tez robię wieloelementowe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. @ laleczka no to niezle hehe,
    Dziewczyny macie racje wszystko od serca i takie kilkuelementowe po wywiadzie co sie przyda badz co sie lubi sa najlepsze:)
    Ja czasem lubie sama sobie cos wybrac odlozyc i wtedy mi podeslany gadzet kupia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty