Zapowiedź rozdania - dołącz się:)

Dziewczyny, bardzo dziękuję za wszystkie Wasze wejścia i komentarze na moim nowym blogu:D
Z każdego niezmiernie się cieszę:)
Myślę o rozdaniu dla Was, z sondy  umieszczonej obok wynika,że najbardziej w rozdaniu chciałybyscie dostać kosmetyki kolorowe - w sumie widać to jednogłośnie:)
A więc szukuje coś extra na moje pierwsze oficjalne rozdanie...jednocześnie chciałabym zachęcic byście dopisywały sie do obserwujących, jak tylko macie ochotę oczywiście:)
 Do 25 obserwujących jeszcze trochę brakuje ale juz bardzo niewiele, a więc zapraszam do udziału w sondzie i  do dopisywania się, jest to dla mnie swojego rodzaju barometr, co i jak.
W najbliższych dniach planuję również opisać w końcu moje nabytki z prenumeraty Glossybox'a, zdjęcie poniżej (nagrody będą inne):

Komentarze

  1. o ciekawa jestem Glossy box'a - opisz koniecznie, co dostalas!

    OdpowiedzUsuń
  2. do 25 juz niewiele:) szybko przybedzie:) a ja rowniez czekam na recenzje glossyboxa:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Agata ma nosa no z ostatniego glossybox'a dokładnie to co na zdjęciu, ale opiszę oczywiście szczegółowo lada dzień:)
    @Monica jeszcze troszkę do 25:)
    @Wyznania kosmetykoholiczki tak tak Illamasqua duzo tam daja:)miałaś coś z tego?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty